2016年2月20日 星期六

Simon Curtis - Flesh




西門·柯提斯 - 肉體 (中英歌詞)



https://www.youtube.com/watch?v=mEfKooMunLI











This is not the way into my heart
這方法不能進入我的內心

Into my head ,Into my brain ,Into none of the above
進入我的腦海 ,甚至不能進入我體內的一切

This is just my way of unleashing
唯一能夠使我銘記的就僅僅是解開我的皮帶

The feelings deep inside of me
讓我釋放在內心深處的情感

This spark of black that I seem to love
我似乎愛上了這情慾的刺激



We can get a little crazy
我們可以些微的發狂

Just for fun ,Just for fun
僅僅為了快感

Don't even try to hold it back
不要嘗試去阻止它

Just let go
就讓它釋放出來吧



Tie me up and take me over till you're done
綁住並擱置我直到你已釋放

Till I'm done
直到我也釋放

You've got me fiendin' and I'm ready to blow
你已讓我上癮我已準備好被你蹂躪



*Push up to my body
推倒我吧

Sink your teeth into my FLESH
將你的獠牙深深嵌入我的身體

Get undressed
褪去所有衣物

Ta-taste the FLESH
來品嘗我的肉體吧



Bite into me harder
用力地撕咬我吧

Sink your teeth into my FLESH
將你的獠牙深深嵌入我的肉體

Pass the test
通過我對你的考驗

Ta-taste the FLESH
來品嘗我的肉體吧



Hold me up against the wall
將我推倒在牆上

Give it till I beg ,give me some more
束縛我直到我開始乞求 ,再給予更多吧

Make me bleed I like it raw
讓我享用不斷出血的傷口

Like it blow blow blow
享受著你的蹂躪 蹂躪 再蹂躪



Push up to my body
推倒我吧

Sink your teeth into my FLESH*
將你的獠牙深深嵌進入我的肉體



Hold my hands above my head
將我的雙手禁錮於頭頂

And push my face into the bed
然後把我的臉埋入床裡

Cause I'm a screamer baby
因為我是個喜歡淫叫的壞孩子

Make me a mute
這樣我就發不出任何聲音了



You place your hand upon my neck
你的手留戀在我的脖子上

And feel the pulse beat beat beat beat
並感受著我那如鼓躁動的脈搏

It's like a trigger get me ready to shoot
它就像扳機一樣提醒你我已經準備好要射了



Wanna wrestle with me baby
想與親愛的你一起翻滾

Here's a sneak ,little peek
細碎的輕撫 ,暗挑的一眼

You can dominate the game cause I'm tough
因為你主宰的這場遊戲使我硬了



I don't play around that often
我並不是經常如此放蕩

When I do ,I'm a freak
因為你的刺激 ,我會釋放我的另一面

So you'd better believe I like it rough
所以你最好相信我喜歡你粗暴的禁錮







Hold me down and make me scream
推倒我並且使我呻吟吧

Lay me on the floor
在地板上幹我

Turn me on and take me out
使我挺立並讓我射出來吧

Make me beg for more
讓我乞求更多的快感吧



* ,* ,*



Soundcloud:Simon Curtis - Flesh

Download:Simon Curtis - Flesh



沒有留言:

張貼留言